Welcome to Ban-Hammer - Australian Gaming Community

Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to contribute to this site by submitting your own content or replying to existing content. You'll be able to customize your profile, receive reputation points as a reward for submitting content, while also communicating with other members via your own private inbox, plus much more! This message will be removed once you have signed in.

Shortie

Member
  • Content count

    41
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Shortie last won the day on December 24 2016

Shortie had the most liked content!

2 Followers

About Shortie

  • Rank
    Cadet
  • Birthday July 12

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Australia
  • Interests
    Black people
  • Favourite Server
    Jailbreak

Recent Profile Visitors

133 profile views
  1. +1, kys, doesn't deserve it, i hate him, hope he dies in a hole and never gets found again. Hated him since i was 10, always have always will, most unreliable person I've ever met and has the shortest temper. Has something against Mexicans probably a fetish of his wouldn't be surprised tbh, and also he's a cunt. What else about my good old mate LIGHTEN, oh yea i'd just love to kick the vb drinking bogan in the fucking head i'm actually extremely surprised he's fucking 18, a more suitable age for this racist vb drinking faggot is 12, he makes corny jokes and should probably kill him self. Does he deserve admin...................... HMMM, idrk tbh like his temper goes higher then snoop dog when someone calls him fat, so look at it like this, someone free-kills someone and doesn't slay, a NORMAL admin would probably force a slay on him but no no no no no lighten is extremely unique he wouldn't force a slay, he'd just perm him for sure. Okay if @LateKO got trusted i'm 100% sure this vb drinking, sibling fucking, anal fisting bogan will get admin. Do i hate him... i really do, and the fact that him and @LateKO (no offence intended) got trusted is absolutely atrocious and hope you guys reconsider this inconceivable bogans trusted (maybe admin) powers. I'm no person to wish on someones death but guys, like fuck its lighten, you know??? What else, He does have some positives tho (surprising i know) He's sometimes nice but offensively racist like this cunt has no fucking chill he calls me a fat Mexican, a arab, and fucking Isis this cunt has no respect for multiculturalism and i hope u guys see that. No but seriously, he's alright (for a bogan) good luck. (Just a reminder this was a +1/Rant about how i hate lighten)
  2. +1, very colorful application, lmfao but anyways. Haven't known you that much but, from what i've heard your a great, hard working and reliable person, that certainly deserves admin. Goodluck xo
  3. Happy birthday. Love Shortie

  4. +1 person u can relie on and is always helpful. (bad a boujee)
  5. HE HAS 11 POSTS DEMO!! DON'T TALK SHIT OR ILL " First off, fuck your bitch and the clique you claim " +1 Man, always happy to see another Admin Application from such a really nice member of this WONDERFUL community we call our home. I'll stop being cheesy now, good luck dude you got my full support. <3
  6. Wheres the dislike button?
  7. +1 chill guy, never seen him do anything wrong hopefully you do get admin if not bad luck and hopefully you get trusted. PEACE
  8. +1 WAS the first person to ever talk to me, be friends with me, was really welcoming and he has taken care of me since the first day I came on the server. He has been an online brother to me, he is very respectful nice and caring. I don't know how he has stuck with me even tho I have argued with him and been a dick to him. he doesn't hold grudges I think haha, but on a serious note he done well as a community member done well as a trusted member and I am 110% sure he will excel in being an admin. RESPECT BROTHER
  9. +1, Really nice, mature and funny. Perfect for the job in my own opinion. GL bud
  10. +1. Is cool and generally a nice person especially on jb. stop abusing me fgt
  11. YEAH, bring it back.